Calonge obre el termini per adjudicar 14 habitatges de protecció oficial

Pisos en Girona

Pisos en Girona. Producto actualizado y con fotos.

Calonge/ DdeG.- L’Ajuntament de Calonge ha obert el termini per a adjudicar 14 habitatges de protecció oficial que es construiran al ?carrer Gavina 18 de Sant Antoni de Calonge. Des d’ahir i fins al 16 de maig, les persones interessades a optar a una d’aquestes vivendes poden adreçar-se a l’Ajuntament -de 10 del matí a 2 del migdia.

El Consistori i la cooperativa Llars de Catalunya van informar d’aquesta possibilitat en una reunió dimarts al vespre, a la qual van assistir un centenar de persones.

L’adjudicació de les 14 vivendes amb places d’aparcament associat es farà per sorteig entre les persones que ho sol·licitin i que compleixin els requisits que estableixen les bases d’adjudicació. Els sol·licitants hauran d’acreditar una antiguitat acumulada de com a mínim 10 anys d’empadronament al municipi en els darrers 20 anys. A aquest requisit cal afegir-hi els que estableix la legislació aplicable en el cas dels habitatges de protecció oficial en règim general. Pel que fa als ingressos, podran optar-hi les persones amb uns ingressos bruts familiars ponderats anuals inferiors a 5,5 vegades l’IPREM i superiors a un 5% del preu de l’habitatge.

La promoció d’aquests habitatges de 72,6 m2 i 3 habitacions, anirà a càrrec de Llars de Catalunya, a través del conveni signat amb l’Ajuntament de Calonge.

diaridegirona.cat 30.04.08

Comentar esta noticia

Nombre:

Correo-E:

Página Web:

Comentario: